Black & White Cruise...

Bara såå totalt underbart!!

Sovkontot är ju det första som blir lidande sånna här gånger. Även om jag låg på minus lite innan jag klev om ombord så är det INGENTING mot vad jag var när jag klev av sen! Sov 3 timmar första morgonen och 1,5 timme andra. Dansgolvet gick helt enkelt inte att hålla mig ifrån. Musiken var grym! HardStyle och sedan HardCore! Hårt! And i just LOVE IT! Mera Untz Untz till folket!! =)

Ska spana lite film nu så bara en kort uppdatering så ni vet jag jag överlevt helgen. På tisdag är det skolavslutning. Med andra ord bara några dagar kvar till SEMESTER! =)

Här en bild på kvällens första outfit. Fler bilder kommer.

Notera: JAG har FLUFF! Stort tack för lånet Kina!! Funderar lite på att fixa egna...


De här fjärrkontrollerna fick vi i inflyttningspresent. Hahaha! =)




Nu softisch i soffan. Kanske ThaiBoat en sväng ikväll!
Puss alla cruisevänner!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh :) Kul se dig igen! Jag taggade två jättefina foton på oss på facebook :) Kolla! Puss

2009-06-08 @ 10:35:33
URL: http://baverbacken.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja, de var grymma!



Tycker vi ser oförskämt pigga ut där på morgonkvisten hehe =)

2009-06-08 @ 17:07:11
URL: http://vfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0