Eldar i båda ändar...

Tror kroppen börjar säga ifrån och på allvar längta efter lovet...

Känner inte förrän när jag sätter mig ner i soffan hemma efter dagens alla måsten och göromål att jag är helt slut. Jag går på övertid för att hinna allt som ska göras innan datum som ligger alldeles för tätt inpå. Jag är ju den som vill slutföra så ger nu jobbet och plugget all min tid och energi och jag trivs med mitt jobb så vill gladeligen hinna klart. Varför infaller det mesta sista veckorna varje år?!

Jag ser fram emot helgen och 40- timmars kryssning! Vi åker imorrn eftermiddag och är tillbaka på lördag förmiddag. Då blir det hem någon timme och ladda batterierna och sedan återvända mot stan för att sedan heja fram Sverige till seger på Råsunda. Nationaldagen till ära. Inte för att helgen kommer att innebära någon större tid till vila och återhämtning utan mer för att få tankarna på annat ett tag. =)

Nu ska jag skriva lite på examensuppgiften... suckeli suck...



Lovar bättre och roligare uppdatering i sommar!
Iallafall de regniga dagarna!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad är det för uppgift du skriver nu? :) nyfiken

2009-06-04 @ 02:23:50
Postat av: Lillan

hej gumman!

tittar in och säger hej!



/Lillan

2009-06-06 @ 03:46:47
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0