Jag är en SÅN tjej...

Som efter en shoppingrunda kommer hem med mer än ett par skor. Hahaha! =)

Jag har ju länge sagt att jag ska köpa mig nya skor för att mina gjort sitt. När jag och syrran gjorde centrala så gick vi in på Din Sko. Det var massor med rea där, men du ska ju inte tro att jag hittade nått bland reaskorna. Istället så hittade jag mig ett par, vad jag tycker, grymt snygga sneakers som var nyinkomna och ställts ut på hyllorna samma dag. Lycka!

Som kan få shopping till att bli en sport. Hahaha! =)

Lillasyster ville också hitta sig nya skor. Vi gick vidare in på Skopunkten och kikade runt lite. Där tittar hon på mig med glimten i ögat och säger: Hittar du dig ett par skor så ser jag till att hitta mig två par. Utmaningen antogs ju självklart! Där hittade jag mig ett par nya "Converse-skor". Så bara för henne att börja leta själv på allvar också! =)

Två par skor för 400kr! Helt överkomligt.
 



Jag har en tiger i magen som morrar!
Bäst att ge den en matbit!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Helt okej 2 dojjor för 400 :) kram och glad midsommar på dig med

2009-06-19 @ 16:42:28
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0