Överlevare som funderar på att ge upp...

Jag har överlev midsommarhelgen!

Det som var tänkt som ett mer eller mindre vanlig midsommarfirande på midsommarafton slutade som en helhelgare. Festen började på fredag eftermiddag och slutade på söndag natt. Hur kul som helst och jag vill bara sprida slängpussar till alla mina härliga vänner. Shit vilken helg! Helt makalöst bra! =)

Min lillasyster var ju hos mig här hela veckan och med på midsommar och det var jättekul att få spendera så mycket tid med henne! Är ju annars så långt mellan gångerna och då inte alls så mycket som jag skulle vilja! Vi hann med både centrala, Skärholmen, färga och slinga håret, midsommarshoppa, sola, middag hos Lisa och Fredrik och ett rejält midsommarfirande. Hoppas du kommer ner snart igen!! =)

Jag var upp till Umeå förra veckan och det var en riktigt skön vecka med familjen och givet så mötte jag upp några vänner. Det shoppades och fikades och det blev även en hel del solande. En av kvällarna så for jag och brorsan och några vänner till en grillstuga och grillade lite. Sen blev det lite offroadåkning av. Galet kul!! Det måste vi göra fler gånger. Hahaha! Läskigt att fara uppför och utför de branta och nästintill oframkomliga backarna, men ändå en riktig adrenalinkick! =)

Det sorgligaste med veckan var att min älskling skulle begravas. Det kändes verkligen konstigt att inte få träffa henne som jag brukar nu när jag kom upp och inte mötas av hennes alltid lika glada humör. Det är en tjej som jag kommer att sakna enormt mycket och kommer att tänkta på och minnas i hela livet. Hon har verkligen en stor plats i mitt stora hjärta!

I fredags var det släktmiddag i Barkarby! Kul att träffa kusinerna. På lördan var det en heldag i solen innan det blev en sväng förbi Tillsammans som var på Vinterviken den här gången och sen vidare till Västerås för Mango Street Party! Succé! Hur kul som helst i sommarvärmen. Tur det fanns en innergård att stampa loss på!

Bloggen går på sista versen nu! Jag överväger allt mer att lägga ner den. Känns inte som att bloggen tillför så mycket och det är långt mellan gångerna som jag uppdaterar den. Det kommer säkert att bli några ströinlägg under sommaren, men annars så hänvisar jag nog till Facebook där ändå de flesta bilderna publiceras och min status får bli min dagbok. Kanske att jag börja lägga ut egna bilder där också framöver...

Jag och Sandra på midsommarafton:
Jag och Söstra

Världens bästa Wilma:
Viltspårschampion!! 
Wilma





Nu duscha sen blir det film!
Sommarpussar på er!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Hallå där inte kan du bara lägga ner.. FYY dig..

Förstår att det är jobbigt med Wilma..

Kram på dig gumman

2009-06-30 @ 00:06:52
URL: http://linpet.blogg.se/
Postat av: Kina

Nej lägg inte ner din blogg!! Den är så bäst och du skriver så bra när du väl skriver! man behöver inte blogga varje dag, gör en sammanfattning lite då och då tycker jag. Överväg lite till att ha den kvar hihi



Fina bilder på Wilma <3

Stor kram till dej gumman

2009-06-30 @ 11:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0