Kanonbörjan på semestern...

KÄRLEK TILL DEFQON1!!


Bättre början på semestern kunde jag inte ha fått!! Jag innfinner mig fortfarande i ett helt euforiskt tillstånd! Mycket vill ha mer sägs det och jag säger inte emot där. Jag vill ha mer mer mer! Helblå himmel. Strålande sol. Strand. DJ:s. Hardstyle. Hardcore. Underbara vänner. =)

Idag sitter jag här med ett skinn som stramar och bränner lite och som vid varje ögonbrynslyft ovillkorligen och omedelbart sänder mina tankar tillbaka till den mycket soliga Holländska Almere Strand! Det här är en fest som jag sent kommer att glömma, det är ett som är säkert! Mitt första stora event och att då åka till Defqon1 är verkligen att lägga ribban högst! Årets bästa fest kallat av de allra flesta! Ni skulle ha sett avslutningen!! Lasershow och fyrverkerier i gigantiska proportioner!! Superlativen räcker inte till för att beskriva denna upplevelse!! Jag vill ta med er alla nästa år! =)

Grabbarna gick inte att missa i sina fantastiska outfits och de lär ju komma med på både ett och annat klipp på youtube, men framför allt på DVD:n från Defqon1! Kamerorna sökte upp dem och följde dem vid ett par tillfällen! Fotografen från Q-Dance fotade oss och om vi inte misstar oss helt så är två av grabbarna med på postern från årets Defqon1. De delade ut den vid utgångarna. Det kan jag säga är snabba ryck. Fotade under dagen och sedan direkt till pressarna.  =)

Stället var inte drogfritt och jag är absolut inte så naiv att jag trodde det skulle vara det heller! Men när det snortas öppet och ogenerat då går det iaf rysningar längst MIN rygg! Sen när blev det "OK"? De kan väl försöka vara diskreta iaf! Rökens sötma luktar väldigt gott och den undgår nog ingen. Vi var ju trots allt i Holland. Skulle nog blivit mer förvånad om den söta doften inte funnits där tror jag... Hur som helst så var min resa och min upplevelse av Defqon1 magnifik!! Ja, jag var helt drogfri!! (om nån av er, mot förmodan, var tveksam). Jag höll mig kort och gott till alkoholen! =)

Hyrbilen Seat Leon Hyrbil från Weeze i Tyskland till Lelystad i Holland Tak över huvudet är bra att ha 
Mainstage Nere i högra hörnet är vi! GO SWEDEN! GO SWEDEN!
 Så här glad är man när man stampar på Defqon1  
Solen börjar göra sitt Tvättbjörn. Lite röd i skinnet kanske Ett av tälten 
Scrap attack De solbrändas klubb Dagen efter dagen före
Ikväll kommer lillasyster! Tjohoo, vad kul! Hon stannar till måndag nästa vecka. Hoppas vädret blir bättre under veckan och att vi får ett soligt midsommar! =)

Jag kan ju inte vara sämre än er andra. Jag har också registrerat ett användarnamn på Facebook. www.facebook.com/vfredriksson




Semester!
Vad ska jag fylla dagen med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0