Systeryster hälsar på...

Igår kom lillasyster och hon stannar hela veckan! =)

Det var snällt av henne att packa med sig solen! Den har vi saknar här och min solbränna börjar lägga sig, men är fortfarande inte mottaglig för mera sol än på ett tag. Såå kul att hon är här och att hon stannar hela veckan! Jag gör nog så att jag flyger hem med henne på måndag istället och åker ner med mamma fredag nästa vecka när hon kommer ner till släktträffen.

Det blev tyvärr inget ett rosenskimrande möte just när jag hämtade upp henne. Jag var nära till tårar... FAAN, vad dålig jag är på att hitta!! Det finns nog inget som tär så fruktansvärt på mitt enorma tålamod och annars alltid glad humör som att inte hitta och att köra FEL!!

Jag känner mig så jävla kass sådana gånger !! Jag både vill och försöker lära mig men jag kan helt enkelt inte... pinsamt!  jag tror inte många fattar vilken grym energi och hur mycket jag måste anstränga mig när jag ska köra till ställen jag inte varit till flera gånger förut. Skyltarna är ju tyvärr inte till nån stor hjälp för mig... det är ju inte så att det står på dem var jag ska... utan jag måste ju veta vilken skyltning jag ska följa för att ta mig dit jag har tänkt mig. Jo, tjena! Som att det underlättar! =P

Syster ligger fortfarande och kramas med kudden. Får se vad vi hittar på idag. Gör jag en kvalifierad gissning så tror jag att vi åker in till stan. =)



Ska uppdatera förra inlägget med bilder från Defqon1!
Sol i hjärta sol i sinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0