Tillskott i kassan...

Nope, skatteåterbäring gäller inte mig i år. Istället är det påök på lönen. Jag tackar och bockar för den extra 1000-lappen varje månad istället!


I tisdags var det skolavslutning och måste säga att jag är tydligen inte helt ouppskattad av mina underbara elever och deras föräldrar. Måånga blommor och ett knippe presenter också fick jag. Blir alldeles rörd! Jag har nog om jag ska vara helt ärlig inte riktigt förstått att jag har släppt taget nu och kommer att ha en helt ny klass med absoluta färskingar till hösten. Då kommer jag att agera förskolefröken. Inte alla som får betalt för att leka på arbetstid. Haha! :)

Igår hade jag Uméfrämmande. En kompis hade fått körning med sin tradare ner till stora staden och passade på att komma förbi och spana in lägenheten och få sig en kopp kaffe. Blir så glad när vänner hemifrån kommer ner. Lillasyster kommer nästa vecka och förhoppningsvis kommer Malin ner efter midsommar och joinar oss! Mamma kommer också snart!! Helgen efter midsommar! Det du! Ni som känner min mamma vet att det är STORT! Stockholmia är inte hennes drömmarnas stad! Hon undviker denna plats på jorden om hon kan. Tihihi =)


Lite av det jag fick på avslutningen:

Stort tack för blommor och presentar och 2 underbara år!



Fler bilder från kryssen som är "stulna" från både höger och vänster:

(Fotograferna är Patrik, Alvie, Fredrik, Jocke och Pierre)
Jag och Mary tidig fredag morgon
Tjusigast! Puss på er! Yee Haa! 
 
Boys! Boys! Boys! Förlåt oss Fader för vi har syndat... Party-Heestar
Riga, here I come! HardStyle-LOVERS! 
Bira bira bira, bärs bärs bärs! Dinerar i Riga, Steeek Haaaus. Ett place för steeekare Munorgasm is on the way 
Snabbvisit på soldäck Party-mode: ON! Prinsessan Sofie av HardStyle


Dubbelchecka packningen inför Defqon1!
Duscha och krypa upp i soffa och ladda batterierna!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej sötis!



Härligt att du fick en så bra avslutning i skolan, inte så konstigt med tanke på att du är helt underbar! :)



Fina bilder du lagt upp ;) älskar verkligen den där bilden som Calle tog på dig och mig :)



Ha så kul i holland nu så myser vi nästa vecka. Puss!!

2009-06-12 @ 14:28:48
URL: http://baverbacken.blogg.se/
Postat av: Mamma "Ödla"

Jag ser vad du skrivit! Kan bara säga - SANT SANT SANT, vill helst inte, men tvungen.

2009-06-14 @ 16:31:02
Postat av: Veronica

Ja, den bilden är bara såå bra på oss! =) Me like! Me like a lot!! =)



Mamma, snart! SNART kommer du ner också!! LÄNGTAR! PUSS!! =)

2009-06-15 @ 10:03:58
URL: http://vfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0