Den blomstertid nu kommer...

Imorrn är det skolavslutning!

Naglarna är nymålade och härligt röda och redo för morgondagen. Grrr! Mjaouu! Riiv! =)

Jag hoppas att jag kan hålla tårarna tillbaka för imorrn är det seperation. Då ska mina söta änglar släppas fria och vi skiljs åt efter två fantastiska år tillsammans! Det är blandade känslor som fyller min själ! Sorgen att lämna min nuvarande klass och glädjen över att få jobba med de små i förskoleklassen till hösten. Jag som är så blödig när det gäller sånt här...

Efter skolavslutningen så är det personallunch/middag på Gerdas på Norr Mälarstrand. Flott värre!

Jag har flera idéer som jag vill sy upp. Så lär väl bli en del sena kvällar för när jag väl kommit igång så har jag svårt att sluta. Mer mer mer! Att sy är nästan som en drog för mig... är ju en periodare när det gäller att sy och nu är jag kittlande nära en ny perod med timmar vid symaskinen. Vill ha tips på bra tygbutiker! Vet bara av 2 (TVÅ)!! Ohlsons tyger i stan och Tygvaruhuset i Sickla. Kreativiteten flödar! Tror jag designade 4 olika kjolar bara när jag låg i sängen igår och försökte sova. =)

Kom på att jag har glömt att berätta att jag klarade kursen som jag läst under året! Lycka, att lyfta den stenen från mina axlar och veta att examinationsuppgifterna, trots att jag själv inte kände mig klar med dem, fick OK. Innehållet i kursen kommer att ligga till grund för kommande projekt de närmsta två åren på jobbet. Ska bli kul att få omsätta de teoretiska kunskaperna i praktiken.

I lördags ringde lillasyster och gjorde mig så så glad! Hon kommer ner till midsommar =)



Dax för skönhetssömn!
Krameli kram!

Kommentarer
Postat av: Patric

De ligger ju en i Solna med .. den ska vara bra sägs det!

Hör med Smurfen .. heh

2009-06-09 @ 13:29:54
URL: http://blog.bejbi.se
Postat av: Maria

Den Patric pratar om ligger i Sundbyberg, vi kan åka dit tillsammans så visar jag dig :)



Grattis till den avklarade kursen! Det gjorde du bra sister :) Puss

2009-06-11 @ 18:46:42
URL: http://baverbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0