Enkel logik...

Somnar man i tid så vaknar man i tid!

Japp, simple as that! La oss tidigt igår. Nån gång mellan 22 och 22.30. Det är tidigt för att vara lilla jag. Hihi! Summa summarum, sitter nu här och passar på att skriva några rader i bloggen och ska göra lite plugg också innan det är dax att gå till jobbet. Jag har egentligen sovmorgon på fredagar och börjar inte jobba förrän 9.20. Helst skulle jag ju vilja ligga kvar i sängen och befinna mig i drömmarnas land, men man kan ju inte få allt man vill här i livet. Vaknade pigg i morse redan halv 7 så jag steg upp i vanlig tid och försöker få lite vettigt gjort. Hoppas bara att tvättmaskinen hinner bli klar så jag kan hänga den innan jag går.

Idag efter jobbet så ska jag fixa naglarna. Sen blir det till att möta upp Kina och Marta för en liten fredagsfika. Funderar på att ta svängen förbi Farsta och besöka solariet. Var där i onsdags och det var bara Såå skönt och nu är jag iaf lite mindre vinterblek. De solarierna är förresten livsfarliga! Jag har grym respekt för dess högeffektiva rör! Jag var och solade där för nått år sen och det resulterade i 2 dagars sjukskrivning. Brände mig som f-n! Jag tror skinnet krymte 2 storlekar. Så numera solar jag bara 10-15 min där och det är precis lagom. Gillar stället just för att det räcker att sola så kort stund och att det då inte kostar mer än 20kr/30kr. =)




Kram på er!
Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0