Från klarhet till klarhet...

Du ska bara se hur fint det blir!!

Köket börjar att ta form på allvar och visionen börjar allt mer bli till verklighet. Hjärtats föräldrar har varit här i helgen och hjälpt till och det är helt klart hur betydelsefullt som helst! Nu är uppskattningsvis 1/3 av köket klart och det är bara SÅ snyggt!! Vi har bra smak om jag får säga det själv!

Det är så roligt den här delen av renoveringen för man får se så snabba resultat och det är nu som man ser hur allt tar form. Vi har redan bestämt oss för några ändringar i utgångsplanen. Eller ändringar... vill nog hellre kalla det förbättringar. Hihi! =)

Under veckan kommer jag inte ha möljlighet att vara i nya lägenheten och pyssla allt för mycket eftersom det är en hel del som måste bli klart på jobbet först så det kommer bli övertid och en del sena kvällar med det. Ska sätta mig och jobba undan lite nu ikväll också så kanske jag får nån fler timme till kök och tapetsering.



Jobba, jobba, jobba!
Flitens lampa lyser starkt!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jo jag väntar på bilder :p

kramen

2009-03-24 @ 22:20:28
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0