Hoppla i blåbärsskogen...

Här går det undan!

Även om vi inte varit i lägenheten och fixat så mycket under veckan utan bara nån timme här och nån timme där så var gårdagen en väldigt produktiv dag. Vi fick en hel del gjort med köket och mycket är nu på plats. Idag är planen att göra det mesta av köket klart och att få upp tapeterna färdigt på väggarna. Vi ska börja med ett minibesök på ikea och införskaffa lite smågrejer som vi behöver sen kör vi gärnet fram till ikväll då det blir att svida om från snickaroutfit till partyoutfit. Ikväll ska vi fira Pelle som fyllt 30år. Grattis grattis mannen!!

Fick en liten påminnenlse om foton. Har helt glömt att jag inte lagt ut nå bilder från NY. Lovar att åtgärda det. Kanske nu bums med detsamma medans hjärtat ändå sover =)

Bilder från lägenheten kommer inga förrän det är klart. Top Secret Project! Hihi!

Igår efter jag varit och fixat naglarna så mötte jag upp tjejerna för fika. Supermysigt att sitta och varva ner efter intensiv arbetsvecka och att träffa Marta som jag inte träffat på länge! Hann med lite shopping igår också. Köpte till några fler vinglas så nu har jag ett dussin. Så med andra ord kom och drick vin med mig! Köpte mig även en kort blå kjol på Gina Tricot , som jag funderar på att ha på mig ikväll, och ett par leggings som ser ut som jeans på BikBok.



God morgon världen!
Mitt i ett snöigt Sthlm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0