Inte en dag för sent...

Här kommer nu svaren på den antagna utmaningen att berätta om 8 ovanor om sig själv.


MINA OVANOR:
~
Jag gestikulerar när jag pratar i telefonen, som om att det skulle göra det SÅ mycket tydligare för den som lyssnar
~
Jag stänger inte toalocket efter mig, jag släpper det mer än halvvägs upp så att det slår igen med en smäll
~
 Jag har ett rent ut sagt kasst lokalsinne så jag har mina upptrampade stigar som jag följer för jag litar inte alls på mig själv
~
 Jag är livrädd för att bada/simma i okänt vatten där jag inte bottnar
~
 Jag tecknar för att det ska underlätta kommunikationen tex om det är högljutt, inte vill prata högt, har mat i munnen osv...även till dem som inte kan teckenspråk!
~
 Jag kör för fort alldeles för ofta
~
 Jag är en perfektionist som vill ha ordning (!) omkring mig, men aja baja om du drar fingret längst bokhyllan för dammfritt har jag däremot inte
~
 Jag lider av A.Å.S; Alfons Åberg Syndrom "ska bara" och det visar sig som mest innan jag ska lägga mig eller när jag ska avsluta ett projekt för dagen


Jag utmanar de som känner sig utmanade!


Köket är färdigtapetserat och en del av vardagsrummet!
Foton är kraftigt på gång!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jag antar utmaningen :) sånt här är ju kul.. Kramen

2009-03-15 @ 23:48:36
URL: http://linpet.blogg.se/
Postat av: Maria

weeehu! Va kul att du tog dig tid att skriva den tillslut :)

2009-03-17 @ 17:34:14
URL: http://baverbacken.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0