Tråkigast hittills...

Har jag den för tillfället gråaste bloggen!?

Jag måste och SKA lägga in betydligt fler bilder i mina inlägg!! Det är ett löfte! Det är på gång med bilder från NY-resan. Nu har jag faktiskt laddat ner dem till datorn iaf. Det har ju varit mitt dilemma förut att jag har haft dem kvar i mobilen eller i kameran och det kan jag inte skylla på nu. Jag har inte gett bloggen så mycket av min tid så istället bara några rader.

Jag är förkyld. Vill inte! I måndags var jag som mest under isen med feber hela dagen. Nu har jag några febertoppar bara som kommer och går som de vill. Har mer ork i kroppen idag, men är fortfarande harklig och snorig. De krafter som jag har kvar ska jag nu se till att eliminera. Jag ska gå över till nya lägenheten och måla fönster och dörrkarmar och sedan ska jag däcka och samla ny energi inför morgondagens äventyr med jobbet. Jag ska med klassen till TomTits i Södertälje hela dagen. Tjohoo! Lattjo Lajban! =)

Idag köpte vi fondväggen till vardagsrummet och beställde tapeten som ska vara i övriga rummet. Typiskt så var det en beställningstapet från Frankrike och vi får den inte förrän under nästa vecka... Vi som hade hoppats på att tapetsera färdigt i helgen så vi får veckan ledig. Nästa fredag kommer köket! =)

Jag hämtade ut min jacka på posten idag. En brun och cerise Everest vår-och höstjacka som jag hittade på rean. Köpte den först i svart och vitt, men inte riktigt nöjd med färgen. Den fanns på Stadium på Arlanda och de skickade den till mig. Tack! Köpte även en vinterjacka, men den lämnade jag tillbaka. Efter det att jag och Kina tagit oss en fika på stan i fredags så tvärgick vi in på Axelsson. Där hittade jag en grå VeroModa-jacka som jag köpte för 1/3 av ordinarie pris. Fynd! Halva priset jämfört med den jacka jag lämnade igen. Kan jag säga att jag gick med vinst den dagen!? HAhahaha! =)

Det var bara hur kul och trevligt som helst att träffa Kina som jag inte träffat på hela vintern! Mycket (!) att ta igen och prata om! Inom en snar framtid så planeras det för en tjejmiddag. Ytterligare nått att se framemot!

På lördag är det årets första grillning! Längtar! Åker ju inte med på kryssningen nu på torsdag och känns som jag inte träffat vännerna på evigheter! Eventuellt  blir det att möta upp dem även på fredag när de kommer igen från kryssen och ska ut på "efterfest". Får se hur de orkar de slitna kryssningsstjärnorna. =)



Vill bli frisk!
Ser framemot helgen och att få vara social!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jupp lite grå är den.. :)

Kramen från damen

2009-03-11 @ 21:07:26
URL: http://linpet.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du är ursäktad när du har mycket projekt runtom. :D Bloggen finns kvar, vet du...!



KRAM Lisa

2009-03-12 @ 07:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0