Fest ikväll, igen...

Tredje gången gillt heter det väl...

I onsdags var det hemmahosfest hos Johanna i hennes villa i Flempan. I torsdags var det utgång på Söderhof och Kellys. Ikväll är det dags för inflyttningspartajet. Det blir många vänner som sluter upp för grillning och nått gott och kallt att dricka. Planen är utgång sen. Ser fram emot kvällen!

Vet ni vad jag glömt att berätta!? I onsdags hade jag ett mycket kärt och efterlängtat återseende. Då klev jag i första paret med klackar efter operationen! Lycka! Blev så klart de låga klackarna, men åndå. KLACKAR! =)

Nu ska jag in i duschen och sedan kliva i nått tjusigt. Kjol blir det iaf, men vilken vet jag inte än. Problemas a la I-land! =)



Skål vänner!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för igår även fast det blev en snabbvisit för mig.

2009-05-24 @ 07:34:21
URL: http://isalisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack för igår även fast det blev en snabbvisit för mig. :)



Vi ses snart igen! KRAMAR i massor från mig

2009-05-24 @ 07:35:01
URL: http://isalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0