Håll i er...

... för här går det undan!

Tycker det nyss var helg och nu är den redan här igen. Inte mig emot. Nu räknar jag faktiskt ner till sommarlovet. BIG TIME!! Vill få sommarlov nyss. =)

Vi hade tänkt oss en soft kväll hemma ikväll, men det hann ändra sig i samma ögonblick som helgen infann sig. Ikväll blir det utgång till Göta Källare och det var INTE igår! Tror inte jag varit där sen i höstas... eller?! Ikväll är det iaf Black&White vilket innebär att det spelas hårdare toner i högtalarna och det gillas skarpt. Tror jag fastnat för det just för att det är mest i "stil med" musiken jag lyssnar på annars. Innan jag åts upp av trancemusikens olika stilar. Hehe =)

Nu är det ju som ni vet trance för mer än 100% och det klagar jag väl egentligen inte över. Om sanningen ska fram så vill jag ut och dansa till toner av bra hårdrock, RnB och godingar från förr. Nån som vill hänga med? Vet det är fler med mig i trancesvängen som vill ut och ska lite rumpa, men jag vill inte bara prata om att gå ut på ett "vanligt ställe" och lyssna på "vanlig musik" utan jag vill skrida till verket, återigen NYSS! Hihihi =)

Bakverket gjorde succé på jobbet igår! Har tydligen inte kommit av mig helt när det gäller att baka. (Fast tvivlade aldrig)



Nu passera duschen och sedan mata magen!
GK, here we come!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 14:44:47
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0