Jag missköter mig inte...

Behöver väl egentligen inte övertyga någon om det, men man kan ju faktistkt lätt börja undra?!

Nu syftar jag inte på helgens höga festfaktor utan på det faktum att hur ofta vi än styr dammsugaren runt i lägenheten så ser det minutrarna senare ut som att det är dammråttor i hörnen igen som i glädjeyra virvlar runt i en segerdans över golvet. Det är pollen. Häggens pollentussar som envisas med att tro det är deras närvaro vi eftersträvar när vi ställer fönster och balkongdörren på glänt. =)

Helgen har varit supernice! Den har däremot tagit på mina krafter och jag tror till och med att den tömt mina energidepåer totalt. Har varit maximalt trött i början av veckan när jag försökt att återgå till vardagen igen. Inflyttningsfesten var hellyckad! Jag kom inte isäng förrän halv 7 på söndagsmorgonen. Upp igen vid halv 12. Kände mig piggelin, men det gick över sen på måndan när tröttheten kom ikapp mig och gav mig ett slag över huvudet. Segade mig igenom jobbet och kom hem och totaldäckade några timmar. Det gjorde mig gott! =)

Tack för alla jättefina och braiga presenter vi fick!! =)


Nu ska jag gå och vara lite huslig. Jag hade inte tänkt styra dammsugaren ännu ett varv utan ställa mig vid spisen och baka till morgondagens stora fikaevent på jobbet. Det blir "Falsk potatisbakelse". Hoppas att det kommer att smaka bra. Min moster gjorde den ofta förut och bjöd på. Har aldrig baka den själv förut, men det ska inte vara några konstgheter.



Nu är det inte länge kvar till skolavslutningen!
Kommer på mig själv att räkna ner faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0