Mr Bean och efterlängtad kram...

Idag fick jag äntligen träffa söta tösen som varit på resande fot i 6mån!

Det var idrottsdag idag med jobbet och hela min skola åkte till en samverkande skola för 5-kamp. Dagen kunde inte börja bättre! Bland det första jag fick se var Sofies stora leende =) Såå kul att ha henne hemma igen och vi träffades första gången sen hon kom hem idag och jag blev bara hur glad som helst över att få se henne och få kramas!! Jag har verkligen saknat dig vännen! Välkommen hem!! =)

Idrottsdagen slutade desvärre inte lika lyckligt som den började. Det spårade ur rejält för grabbarna på högstadiet på lunchrasten vilket hängde kvar och ledde till både det ena och det andra. SUCK!! Inser nu efteråt hur oförsiktig jag är som inte har en tanke på att jag själv kan hamna illa ut. Kommer skryta upp mina änglar till himlen när jag träffar dem imorrn!! De skötte sig exemplariskt!! Det är sånna här grejer som gör att jag bara ännu mer känner att jag gjorde rätt val att jobba där jag är nu...

Imorrn kommer första vännerna och då ska lgh stå redo för helgens bravader. Är nära men inte riktigt i mål. Hinner det jag hinner försöker jag intala mig själv, men det är lättare sagt än gjort för en liten perfektionist som mig... imorrn ska jag städa lite snabbt och sätta upp sista gardinstången, som jag åker och köper på IKEA efter jobbet. Sen bär det iväg på partaj. Det jag inte hinner imorrn försöker jag övertyga mig själv att låta vara. JAG tänker också ta helg imorrn! =)

Min mamma dejtar Mr Bean! I alla fall om jag ska tro drömmen jag hade i natt. Hahaha! Galenskap! =)


Nu ska jag inta ryggläge!
Långhelg inom räckhåll!



Kommentarer
Postat av: Lillan

Tittar in och stampar ett avtryck :)

2009-05-20 @ 21:10:10
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0