Stora designerpriset goes to...

Min underbart kreativa och nyskapande älskling!!

Kan börja med att tala om att JA, jag lever! Har inte haft internet hemma så därför har det inte varit nån uppdaterin på 1,5 vecka. Vi har börjat bo i nya lägenheten och det är "finliret" kvar och att städa ut den gamla lägenheten. Den 23 maj är det inflyttningsfest. Var och köpte matsalsgrupp igår som vi ska hämta imorrn och när den kommit på plats ska fina lampan hängas upp också.

Åter till hjärtevännen. Vilket nummer har patentverket?! Jag jobbade sent idag och ringde honom på eftermiddagen och han berättade då lite blygsamt att han gjort en klädhängare till klädkammaren. När jag senare kom hem visade han mig sitt verk! WOW!! BIG TIME!! Helt klart nått för Designtorget!! Shit vad snyggt han gjort! PUSS ÄLSKLING!!



Sovmorgonstisdag!
Kram vänner!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Kul att man fick se den på bild.. :)

Kram

2009-05-06 @ 01:31:48
URL: http://linpet.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hihi! Kan ju inte visa mästerverket på bild så nån stjäl idén juh! ;)

2009-05-06 @ 22:09:17
URL: http://vfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0