Wohooo! Finally...

Yaabadaba doo! Bilen är nu genom besiktningen!

Efter mycket om och men så har nu bilen OK:ats av Svensk Bilprovning! För en stund iaf. Inom 60 dagar så ska bilen åter passera genom kontrollen för detta års kontrollbesiktning... Eftersom den så nyligen besiktigats så räcker det med en mindre koll och att läsa av mätarställningen och det tackar jag ju gudarna för. Vägrar samma strul en vända till!

Nu är det staffetbesök hos oss för att spana in hur renoveringen blev och för att se hur och var vi bor. Så nice att vara "klar". Ska köpa fästen till gardinerna imorrn så jag kan sätta upp gardinerna. De förra ägarna tog med sig rubbet och själva väggfästet ska ju egentligen lämnas kvar. Trodde jag hade egna, men icket så blir till att införskaffa. För gardiner vill jag få upp, nyss. =)

Igår var det grillning hos Kina och det var riktigt nice! De flesta av vännerna var på plats för vad som var årets första grillning för många. Själv så var det tredje grillningen. =)





Ska rätta nationella prov idag!
Snart är det sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0